Association of Drivers Against Daytime Running Lights
http://dadrl.pl/forum/

Zużycie żarówek
http://dadrl.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=589
Strona 4 z 5

Autor:  hdtv_maniac [ So, 22 gru 2012, 23:13 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

tak wiadomo ze sie przepalaja całe zycie jezdze mercedesami w starych wymiana tych zaroweczek to byl banał im nowszy merc tym wieksza tragedia dzisiaj ich wymiana jest tak skomplikowana ze radze tylko serwis bo mozna sie zdziwic :lol:

o kolejne napedzanie koniuktury te czerwone "¦WINIE" zrobili to celowo z tym swieceniem
nie jednemu gnojkowi sie przepala na desce to jedzie do serwisu bo naprawde czasem ciezko rozebrac polowe deski rozdzielczej naszpikowanej elektroniką
i napedzaja koniunkture serwisy zarabiaja , producenci lampek kolo zamkniete nic nie jest bez celu w tym pojebanym kraju

Autor:  norA [ N, 24 lis 2013, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Nawet Amerykanie alarmują, że wymiana żarówki może skończyć się dłuższa wizytą w warsztacie...
Zobaczcie poniższy filmik (kwestię wymiany parami olejcie!)
http://www.youtube.com/watch?v=TmkFJAmKKZ4

Autor:  KJR [ N, 29 sty 2017, 00:52 ]
Tytuł:  Ceramiczne oprawki

Jest problem, jest i rozwiązanie ;)
http://allegro.pl/listing?string=oprawka%20ceramiczna%20h7

Nie chciałem robić osobnego wątku o wypalonych kostkach.

Autor:  norA [ N, 29 sty 2017, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Rozumiem, że tu chodzi po prostu o wyższą wytrzymałość termiczną? Tylko jak to sie ma do żywotności żarówek...?

Autor:  KJR [ N, 29 sty 2017, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Chodziło mi o to, że taki produkt by nie powstał gdyby nie zapotrzebowanie na niego. Tak jak żarówki long-life. Powstała potrzeba poprawiania fabryki w kwestii kostek do żarówek, bo wypalają się od jazdy na światłach non-stop.
Można założyć dzienne, ale rzeczywistość jest inna. Większość jeździ, aż coś się spali i wtedy trzeba naprawić czymś lepszym, co się nie spali. Już widzę minę takiego zadowolonego po naprawie kierowcy :D
"Wiesz, ja teraz mam ceramiczne kostki, to już mi się nie spalą. Ciekawe czemu takie badziewie wyprodukowali..."

Autor:  norA [ N, 29 sty 2017, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

OK spoko, ale to są tylko kostki, a w tym wszystkim najważniejsze są przewodniki, czyli metalowo-miedziane elementy, a nie ceramiczne izolatory - jak sie styki wypalają, śniedzieją masy to i nawet takie kostki chyba dużo nie pomogą, czy się mylę? Rozumiem, że takie kostki chronią przed samym efektem przepływu prądu, czyli podwyższoną temperaturą, która także pochodzi od samych żarówek?

Autor:  KJR [ Pn, 30 sty 2017, 03:51 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Ja widywałem wypalony izolator. Przy próbie zmiany żarówki kostka rozpada się w palcach. Same styki często są ok, ale zakładanie gołych końcówek na kablu, na czuja (nie widać co się robi bo zasłania się ręką), przy niewielkiej ilości miejsca do przyjemnych nie należy.

Autor:  Jacek [ N, 26 lut 2017, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

No i kolejne napotkane w trasie młode auta z przepalonymi już dziennymi ledami. Jak zwykle między innymi Mercedesy no i jeszcze Porsche Cayanne.

Autor:  weuek [ Pn, 27 lut 2017, 00:00 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Przed Tarnowem (od wschodu) przez tydzień lexus na reklamie przy autostradzie nie świecił jednym paskiem dziennym. Ale w końcu naprawili.

Autor:  norA [ Wt, 28 lut 2017, 00:02 ]
Tytuł:  Re: Zużycie żarówek

Heh weuek...jakież to życiowe - reklama, która nie kłamie! :lol: Niejedno auto już widziałem z "nieśmiertelnym" LED-em i najlepszy hit na koniec - żarówki w tym nie wymienisz, tylko całą lampę od razu!

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/