Association of Drivers Against Daytime Running Lights
http://dadrl.pl/forum/

Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
http://dadrl.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=1660
Strona 22 z 22

Autor:  dadrl [ Wt, 24 sty 2017, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Podawałem przecież kiedyś wyniki finansowe FCA.
No normalne, że na czymś się traci, a na czymś się zarabia, byle w sumie wyjść na plus.
Ferrari nie jest własnością FCA, więc jego zyski nie wchodzą do bilansu FCA (chociaż zarabiają z grubsza ci sami udziałowcy, co udziałowcy FCA).

Autor:  norA [ Śr, 25 sty 2017, 20:27 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Precyzyjne liczby to akurat ja sam podawałem, lecz niestety powoli jest coraz gorzej (spadek), a chodzi tutaj głównie o ich europejskie marki - inaczej mówiąc robią dobre miny do coraz gorszej gry...jak szeryf Sergio tak dalej będzie nierozsądnie zarządzał, to Maserati jest kolejnym kandydatem do azylu, jeśli SUV-y AR, Maserati oraz u Chryslera nie wypalą (tego jeszcze nie stworzyli).

Autor:  dadrl [ Śr, 25 sty 2017, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

viewtopic.php?p=35458#p35458

Autor:  norA [ Cz, 26 sty 2017, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

FCA jest zależny od Ameryki, a sprzedaż Europy wraz z Bliskim Wschodem nie stanowią nawet 1/4 profitu, dlatego F.I.A.T.y oraz AR tak usilnie chcą sprzedać Amerykanom (F.I.A.T.y póki co to niewypały tam, więc liczą usilnie na AR, a Maserati podobnie jak Ferrari jest zbyt niszowe).

Załączniki:
2016-by-region.jpg
2016-by-region.jpg [ 10.49 KiB | Przeglądane 1628 razy ]

Autor:  dadrl [ Cz, 26 sty 2017, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Ale co z tego? Liczy się łączny zysk.
Poza tym trzeba mieć łeb, żeby kupić upadającą firmę, naciągnąć bambusa na wielomiliardową pomoc publiczną, a potem na tym zarobić.

Autor:  norA [ So, 28 sty 2017, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Tak samo mogę powiedzieć u nas po co pompowali publiczną kasę w państwowe kopalnie, skoro przynoszą straty? Ale Ty i tak zapewne na wszystko masz swoje teorie spiskowe... Ci mieli murzyna, a my mamy krasnala...i co z tego? Oni wyszli na prostą, a my dalej mamy skansen... Jak AR nie przyjmie się w Stanach, to podzieli w najbliższym czasie los Lancii.

Autor:  dadrl [ So, 28 sty 2017, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Co to w ogóle znaczy "teorie spiskowe"? Ja nie uznaję takiego terminu, bo to jest słowo-wytrych stosowane głownie przez różnej maści lewaków, żeby ośmieszyć czyjeś niewygodne poglądy. Jak się nie wie co odpowiedzieć na niewygodne fakty, to się mówi: "to jakaś teoria spiskowa", co według nich brzmi "jesteś idiotą". Niektórzy tego się boją, niektórzy nie. Ja nie.

Autor:  inforobert [ N, 29 sty 2017, 01:16 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Teorii spiskowych jest tyle, ile ludzi którym tak jest wygodnie myśleć.
Kopalnie są rentowne, tylko rządy są głupie.
Najpierw narzucają ponad 30 podatków, a na koniec z wielkim medialnym rozmachem informują , o wspomaganiu kopalń z budżetu państwa.
"Spać na węglu" i mieć 23% vatu na węgiel, idiota ten co to wymyślił i utrzymuje taki stan rzeczy.
http://niewygodne.info.pl/artykul5/01993-W-ciagu-10lat-kopalnie-zaplacily-71,3-mld-zl-podatkow.htm

Autor:  norA [ N, 2 kwi 2017, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

Niestety, ale z przykrością chciałbym poinformować, że Porsche, Jaguar i Land Rover dołączyły do grona aut, które z DRL też zaczynają palić też tylne pozycje - nie wiem czemu, ale nawet zdarza się na ich rodzinnych rynkach... :roll:

Autor:  norA [ Wt, 16 kwi 2019, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności

norA napisał(a):
Niestety, ale z przykrością chciałbym poinformować, że Porsche, Jaguar i Land Rover dołączyły do grona aut, które z DRL też zaczynają palić też tylne pozycje - nie wiem czemu, ale nawet zdarza się na ich rodzinnych rynkach... :roll:
UWAGA, uwaga - powyższe grono się rozszerza, czyli skandynawska zaraza postępuje! Najprawdopodobniej zależy to od ustawienia w kompie auta (poprzez ASO), ale co ciekawe do grona "dzielnych tylnych" dołączają wszyscy 4-ej francuscy producenci począwszy od Renault, a na Bugatti skończywszy (żeby było zabawniej, to w Ameryce świeca się dodatkowo jeszcze obrysówki P+T!) oraz Seat, Aston Martin! Jakby to same DRL przód były przestępstwem, to - o dziwo - do oświeconej ciemnoty dołączył f.i.a.t. ze swoją flagowa limuzyną Tipo! Natomiast w nowych Suzuki oraz wybranych VW włączenie pozycyjnych nie kasuje DRL, te wyłączają się dopiero na mijania, czyli dodatkowo jest typ "skandynawski" - vide Vitara lub Jimny albo Transporter. Marki które (póki co...) nie stosują DRL skandynawskich (albo się do tej pory nie spotkałem): Mazda. VW, Toyota, GM, Ford, MB, Jeep (EU), Opel, Dacia, Honda (EU), Subaru (EU), Lexus, Infiniti, Mitsubishi (EU), Nissan, Skoda. Ciężarówki, które mogą mieć same DRL, a mają je najczęściej skandynawskie włączone - Scania, Man, Volvo, Renault - to nie przypadek, bo to zaledwie 2 producentów/firmy!

Strona 22 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/