DADRL POLAND

Association of Drivers Against Daytime Running Lights
Kampania społeczna "Wyłącz światła - włącz myślenie"

Teraz jest Pn, 18 lis 2019, 11:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 22:24 
Offline
V kolumna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 17 lut 2011, 22:19
Posty: 1083
Lokalizacja: GOP
W nowych forda firmowych to mamy. Całe szczęście ja tego nie mam.
Po zatrzymaniu gaśnie, po wciśnięciu sprzęgła odpala, ale.
Ale, po kilkunastu odpalaniach następuje taka sytuacja: po zatrzymaniu silnik gaśnie, po jakimś czasie sam odpala. Bo :?: Pewnie akumulator ma dość, i system start/stop przed jakiś czas nie działa :D

_________________
"Żaden warszawski polityk, który chciałby zmienić Kaszubów, ¦lązaków czy Białorusinów w Polaków, nie miał prawa czuć się dotknięty tym, że carska administracja próbuje zmienić Polaków w Rosjan" Jan Niecisław Baudouin de Courtenay


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 23:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 sie 2013, 17:39
Posty: 3130
Samochody z systemem s&s mają specjalne żelowe akumulatory, mocniejsze rozruszniki, silnik staje w najlżejszym ułożeniu do kolejnego odpalenia, a jak jest zimno, czy silnik niedogrzany, to ten system się raczej nie uruchomi,a bodaj w każdym jest opcja tegoż wyłączenia (najczęściej do następnego-manualnego uruchomienia silnika), co nie zmienia faktu, że i tak bym tego nie chciał, bo korzyści z tego marne w porównaniu do zużycia podzespołów silnika...

_________________
F.I.A.T - FCAk Italian Automobile from Turin, drive MOPAR!

Daj Polakom rządzić, a sami się wykończą... O.v.B.

Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta G.B.Shaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: N, 9 paź 2016, 23:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 sie 2013, 17:39
Posty: 3130
Mamy aktualnie tak pojebane przepisy homologacyjne, że nawet nowy Mustang w wersji EU (ponownie oficjalnie dostępny tutaj) musi mieć inną maskę silnika bez dodatkowych wylotów chłodzących na wypadek zderzenia z pieszym...i żeby qwa te wloty/wyloty wystawały, a to tylko zwykłe dziury w masce...! Podobnie z jego fabrycznymi LED-DRL/pozycjami też nie przeszły i musiał miec inne w PMG...brak słów!

Z innej beczki: w nowych autach z wyższej półki tylko i wyłącznie skrzynie automatyczne DSG grupy VW ciągle działają klasycznie i obsługuje je się jak każdy typowy automat - wszystkie inne jak np. BMW. MB. Maseratri, Jeep (Chrysler, Dodge), Jaguar...są tak zrypane w obsłudze i nielogicznie udziwnione, że wierzcie mi nas słowo, iż odechciałoby się Wam jakiegokolwiek manewrowania tymi samochodami w ciasnych zaułkach, bo prędzej doprowadziłoby to Was do furii niż sprawnego wyjechania. Mało tego w nowych MB po wrzuceniu D lub R na płaskim terenie auto dalej stoi w miejscu, więc wyobraźcie sobie sprawne parkowanie takim autem, gdzie operuje się zero-jedynkowo gazem lub hamulcem... Jedynie koncern Chryslera wyciąga z tego wnioski i powoli upraszcza obsługę durnowatego joysticka zamiast klasycznego lewarka, ale to ciągle pieprzona technologia eko w stylu drive-by-wire!!!

_________________
F.I.A.T - FCAk Italian Automobile from Turin, drive MOPAR!

Daj Polakom rządzić, a sami się wykończą... O.v.B.

Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta G.B.Shaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Wt, 11 paź 2016, 22:09 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 6 kwi 2010, 01:50
Posty: 1927
Lokalizacja: Wrocław
System Start stop to kolejny ekoterroryzm. Bo nie ma w tym wcale pożytku a wręcz przeciwnie. Jak w każdym ekoterroryźmie.

Akumulatory żelowe - 2 albo 3 razy droższe niż normalne akumulatory.
Rozrusznik - wcale nie mocniejszy. Normalny. Co może tu być mocniejsze? Bo na pewno nie szczotki i komutator. Więc wiadomo, zużyje się szybciej.

Powstał po to aby ograniczyć emisję spalin. Czepiły się te ekodebile tej emisji spalin. A czy wytwarzanie i utylizacja chociażby akumulatorów nie jest szkodliwa dla środowiska? Jest i to nawet bardziej.

Wszystkie EGR i DPF - z tym jest największy problem. To zabija silniki. Często są takie problemy, że nawet po wymianie te elementy potrafią wywalać błędy i wprowadzać silnik w tryb awaryjny.

Euro 5 czy tam 6 - niby takie przyjazne. A zamknijmy się na hali z takim dizlem - po chwili nie da się wytrzymać bo nie dość że wali to jeszcze w oczy szczypie. Faktycznie, bardzo przyjazne dla środowiska...

Zasrańce zajmują się nie tym czym powinni. O świeceniu w dzień i zwiększonej emisji spalin to już nawet nie wspominam. Dostali w łapę to cicho siedzą.

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Wt, 11 paź 2016, 23:47 
Offline
Nowy

Dołączył(a): Śr, 5 sty 2011, 17:13
Posty: 1563
Lokalizacja: Afryka Wshodnia
TermiFNFAL napisał(a):

Euro 5 czy tam 6 - niby takie przyjazne. A zamknijmy się na hali z takim dizlem - po chwili nie da się wytrzymać bo nie dość że wali to jeszcze w oczy szczypie. Faktycznie, bardzo przyjazne dla środowiska...

Mój jest cztery (brak filtra cząstek) i stawiam wszystko, że dymi, wali i szczypie znacznie bardziej. Tylko nie wiem po co miałbym się z takim uruchomionym w hali zamykać.

_________________
I love SKODA
Pozdrawiam przegrywa tej strony (zwącego się administratorem) i dziękuję, że znów się połasił na powpisywanie mi swoich licznych fobii do profilu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Śr, 12 paź 2016, 15:21 
Offline
V kolumna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 17 lut 2011, 22:19
Posty: 1083
Lokalizacja: GOP
Jakaś dziwna moda na diesele w osobówkach , które wożą 4litery do pracy i z powrotem.
Drogie w zakupie, drogie w naprawie.

_________________
"Żaden warszawski polityk, który chciałby zmienić Kaszubów, ¦lązaków czy Białorusinów w Polaków, nie miał prawa czuć się dotknięty tym, że carska administracja próbuje zmienić Polaków w Rosjan" Jan Niecisław Baudouin de Courtenay


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Śr, 12 paź 2016, 16:51 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 29 sty 2011, 18:16
Posty: 1524
A taryfy? Oni ciągle w nich zapalają i gaszą silnik, a większość w TDI.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Śr, 12 paź 2016, 18:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 11 maja 2009, 17:42
Posty: 5758
Lokalizacja: Polska
weuek napisał(a):
Mój jest cztery (brak filtra cząstek) i stawiam wszystko, że dymi, wali i szczypie znacznie bardziej. Tylko nie wiem po co miałbym się z takim uruchomionym w hali zamykać.

Podam przykład:

Do restauracji przywożą mrożone kurczaki półciężarówką, która wjeżdża do magazynu. Szef was woła, żeby je rozładować. Kierowca zamyka drzwi magazynu, zostawia włączony silnik i grzeje się w kabinie, bo na zewnątrz wieje zimny wiatr. Ty idziesz pierwszy, a za tobą powoli dwaj murzyni, którzy udają, że bolą ich plecy. Jak ktoś im powie, że symulują, to oskarżą go o rasizm, więc nikt tego nie powie. Wychodzi na to, że musisz sam rozładować towar, co trwa pół godziny w zamkniętej hali z włączonym silnikiem.

_________________
Russia Today

Skoda jest jak diskopolo - tak samo prostacka i równie popularna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Śr, 12 paź 2016, 20:52 
Offline
Nowy

Dołączył(a): Śr, 5 sty 2011, 17:13
Posty: 1563
Lokalizacja: Afryka Wshodnia
inforobert napisał(a):
Jakaś dziwna moda na diesele w osobówkach , które wożą 4litery do pracy i z powrotem.
Drogie w zakupie, drogie w naprawie.


Mój był w zakupie tańszy od benzynowego. Chciałem żeby jako tako jechało i nie darło ryja na autostradzie, a na turbobenzynę nie było mnie stać. No i stąd taki kompromis.

_________________
I love SKODA
Pozdrawiam przegrywa tej strony (zwącego się administratorem) i dziękuję, że znów się połasił na powpisywanie mi swoich licznych fobii do profilu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Niewolnik za kierownicą, czyli o nowoczesności
PostNapisane: Śr, 12 paź 2016, 21:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 sie 2013, 17:39
Posty: 3130
Nie wiem o co chodzi z tymi EGR-ami (ponoć amerykański wymysł), ale ja miałem niemal w każdej benzynówce i jeszcze nigdy nie miałem z nim problemu - z tego, co pamiętam, to zawór cofający opary oleju z silnika (skrzyni korbowej) z powrotem do komory spalania, bez niego te opary po prostu dostawały sie bezpośrednio do środowiska i w tym był cały eko-problem...a sypią się chyba najczęściej w niesprawnych silnikach, które palą za dużo oleju i przez to zapychają je. Póki nie jest za późno EGR można bodaj przeczyścić w nafcie albo benzynie ekstrakcyjnej...

_________________
F.I.A.T - FCAk Italian Automobile from Turin, drive MOPAR!

Daj Polakom rządzić, a sami się wykończą... O.v.B.

Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta G.B.Shaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL