Association of Drivers Against Daytime Running Lights
http://dadrl.pl/forum/

Moduł DRL - przepisy
http://dadrl.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=1809
Strona 3 z 3

Autor:  KJR [ Śr, 1 lis 2017, 00:09 ]
Tytuł:  Re: Moduł DRL - przepisy

Golf VI ma lampę dwu-funkcyjną drogowe/DRL, ale na żarówce H15, która jest dwu-żarnikowa 55/15W. Nie podajesz różnego napięcia na żarnik drogowych tylko 12V na różne żarniki, a lampa jest do tego dostosowana i geometria odbłyśnika wykorzystuje inaczej oba żarniki.

Autor:  norA [ Pt, 3 lis 2017, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Moduł DRL - przepisy

Faktycznie - przypomniało mi się, że kiedyś nawet była tutaj o tym mowa, że specjalnie do tego celu wymyślono taką żarówkę, która nota bene jest droga...czyli typowo po europejsku (a H4 nie dało się zaadoptować? Pasowałaby jak ulał). ale powiem Wam, że to tylko kwestia czasu zanim odkryją Amerykę na nowo, choć pewnie wpierw dopuszczą LEDowe zamienniki tradycyjnych halogenów, bo spawarki teraz takie modne (Philips & Co już mają w EU ofercie)... A skąd to wiem? Po obserwacji rynku amerykańskiego - tam już od dawien dawna auta miały np. doświetlanie zakrętów (lata 60-70te), obrysówki (od rocznika modelowego '68), 3. światło stopu (lata 90te), selektywne kierunkowskazy (lata 60te), pozycje tylne na całej szerokości pojazdu (80-90te), czy te nieszczęsne DRL (początki 90tych) - wszystko po imporcie tutaj trza było przerabiać, bo się władzy nie podobało, a teraz no patrz wszystko powraca lub wręcz staje się obowiązkiem na Przestarzałym Kontynencie...śmieszy mnie to niezmiernie, jacy "my" jesteśmy tutaj "innowacyjni"! :roll:

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/