DADRL POLAND

Association of Drivers Against Daytime Running Lights
Kampania społeczna "Wyłącz światła - włącz myślenie"

Teraz jest Pn, 18 gru 2017, 12:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: Cz, 5 lut 2015, 19:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 sie 2013, 17:39
Posty: 3064
6182 napisał(a):
norA napisał(a):
Za przepaloną żarówkę też Ci wpierw mandatu nie dają, tylko szansę naprawy na miejscu - DRL nie naprawisz, ale nie są obligatoryjne na drodze, więc przełączasz na mijania i jedziesz dalej albo mandatu nie przyjmujesz i wygrywasz przed sądem!


No,ale tak czy owak narażasz się na spotkanie z policją i oczywiście ataki.
No tak, tylko takim tokiem myślenia to każde, nawet fabryczne nowe auto mogą zatrzymać gdy tylko 'coś wzbudzi ich niepokój' i np. jawnie i bezkarnie na powtórny przegląd wysłać!
Ciekawostka: kumpla bodaj znajomy kupił jakieś tam nowe auto w dieslu z DPF - raz jak nim jechał auto zakopciło, a skoro było jeszcze na gwarancji najprawdopodobniej wypalał się syf nagromadzony w DPF-ie - zauważyli to milicjanty jadące za nim i mu na miejscu zabrali dowód rej, za 'niesprawne' (kopcące) auto - jego właścicielowi szczęka opadła ze zdziwienia!!!

_________________
F.I.A.T - FCAk Italian Automobile from Turin, drive MOPAR!
Patrz w lusterka, upewnij się 2x - z samochodem nie masz szans, więc przestań zapier*alać i się na auta użalać!

Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta G.B.Shaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: Śr, 17 cze 2015, 21:19 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 7 lis 2012, 18:39
Posty: 978
Lokalizacja: Mars
weuek napisał(a):
KJR napisał(a):
Jeżeli masz DRL włączane po napięciu na akumulatorze, to odłącz bezpiecznik podczas ładowania.

Tak miałem podłączone w skodzie. Bezpiecznika nie ruszałem. Owszem, dzienne włączały się po rozpoczęciu ładowania, ale za kilkanaście sekund gasły i już się nie zapalały. Ładowałem ładowarką automatyczną bosch c3.


Dziś sprawdzałem. Nie wyłączają się nawet po kilku minutach. A jakie dzienne miałeś w Skodzie?

_________________
Global warming is going to strike two days before the day after tomorrow!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: Śr, 17 cze 2015, 22:14 
Offline
Nowy

Dołączył(a): Śr, 5 sty 2011, 17:13
Posty: 1557
Lokalizacja: Europa Wschodnia
A jakieś paski chińskie (ale przynajmniej wodoodporne i 50 000 km wszystkie diody przetrzymały). Ale ten moduł włączający kupiłem osobno. Też chiński, kiedyś tu zamieszczałem jego zdjęcie...

_________________
Tak że tego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: PHILIPS DayLight 9
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 14:02 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 7 lis 2012, 18:39
Posty: 978
Lokalizacja: Mars
Właśnie będę testował PHILIPS DayLight 9. Zostały zamówione ze względu na dopuszczalny kąt montażu na boki - 40°, co jest rzadkością na rynku DRL i tylko dzięki temu idealnie przypasują do docelowego pojazdu. W pionie +/-2°, w skosie +/-32°.
Żeby było ciekawiej, to pierwsze asymetryczne DRL jakie miałem w ręku. Jest prawa i lewa, co jest zaznaczone zgodnie z homologacją na kloszu literkami R i L. Sterownik obsługuje pojazdy, "start/stop", czyli można je podłączać po napięciu i/lub po stacyjce. Moc podana na lampie 3.5W/0.5W. Homologacje RL00 i 02A.
W instrukcji nie piszą o tym, że przechodzą w tryb pozycyjnych. Jeszcze nie podłączałem, więc nie wiem czy się wyłączają czy przechodzą w pozycje.
Z klosza zniknęły homologacje DOT, które są na DayLight 4.
CDN

_________________
Global warming is going to strike two days before the day after tomorrow!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: So, 30 kwi 2016, 22:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 sie 2013, 17:39
Posty: 3064
Nie pamiętam teraz dokładnie ile, ale aby DRL (osłabione) mogły też (legalnie) służyć jako pozycje, to musi być jakaś minimalna wysokość zamontowania spełniona, która bodaj nie pokrywa się z wytyczną wysokościowa dla samych DRL...dlatego np. w niektórych MB mimo DRL osłabionych jako pozycyjnych są w reflektorach dodatkowe pozycje. Z tego, co pamiętam, to Hella też robiła wcześniej DRL do montażu pod dosyć dużym kątem (skosem), ale też nie wiem, czy mają je jeszcze w ofercie.

_________________
F.I.A.T - FCAk Italian Automobile from Turin, drive MOPAR!
Patrz w lusterka, upewnij się 2x - z samochodem nie masz szans, więc przestań zapier*alać i się na auta użalać!

Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta G.B.Shaw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: Pn, 2 maja 2016, 17:39 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 7 lis 2012, 18:39
Posty: 978
Lokalizacja: Mars
DRL hmin=25cm
pozycje hmin=35cm

Dlaczego miały by mieć 4 pozycje - nie wiem - w przepisach nic o tym nie ma, mają być dwie.
+2 obrysówki z przodu, jak najwyżej, dla pojazdów pow. 1,8m jako opcja, pow.2,1 m wymagane

_________________
Global warming is going to strike two days before the day after tomorrow!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: DRL NARVA vs PHILIPS
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 21:00 
Offline
Zaangażowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 7 lis 2012, 18:39
Posty: 978
Lokalizacja: Mars
Sprawdziłem już te Daylight 9 i działają tylko jako DRL. Widocznie zależy to od sterownika - po co w takim razie homologacja na pozycje? Nie widziałem innej wersji tych świateł.

_________________
Global warming is going to strike two days before the day after tomorrow!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL